Bluuuäää

Var ska man få gnälla om inte här!? :P 

Just nu sitter jag och funderar om jag kanske borde söka hjälp, det kan inte vara normalt att göra som jag just gjort... Mår som jag skrev tidigare inte särskilt bra och vad gör jag då...? Jo, jag ÄTER massa onyttigheter... 

Idag har jag ätit följande (vad jag minns.... *hrm*):
Frukost: vaniljyoghurt med flingor, en grov smörgås med bregott, en bit kladdkaka med fudge (bara för den stod där och läckrade sig i kylen).
Förmiddagsfika: mer kladdkaka - minns ärligt talat inte om det blev en eller två bitar...
Lunch kycklingfile med bacon och mozarella, grovt ris, vitlöks creme fraiche (rester, var inte ens särskilt gott idag)
Eftermiddagsfika: 2 bitar kladdkaka, 1/2 dumlekaka
Middag: tro inte det var mat jag åt när jag kom hem - näää då. Tre lussebullar och två pepparkakor blev det.
Kvällsmat: lite fläskfilegryta som fanns kvar.
MER: Lightläsk och drygt ett halvt paket vienetta.

Sammanfattning - hetsätning! ;(

Vet inte om jag ska skratta eller gråta, det kan väl inte vara normalt...! Jäklar, jaha.... Kom på mer saker jag ätit.... :( Tre bitar (från en stor chokladkaka) med Marabou-choklad med nötter och frukt, 3 bitar mörk choklad. 

Jag kräks nästan, önskar nästan att jag var en sådan som kräktes så jag slapp ha allt detta i min mage. Vill inte ens tänka på hur många kalorier dagen slutade på. Vill bara gråta och gå och lägga mig. Just nu vill jag inte någonsin ta tag i vikten, aldrig mer träna, bara ligga och tycka synd om mig själv. Mår ärligt talat SKIT! Hade en liten förhoppning om att det skulle kännas bättre att skriva av sig lite, men tyvärr... Hoppas ni haft en bättre dag! 

Jaha, over and out!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Alla kan ha en dålig dag Anna!

Jag tycker du har varit jätteduktig som kämpat så!

Inga fel med en eller två "ätardagar" det är nog bara bra för den mentala hälsan(tom eliten inom träning måste ha sådana dagar!)

Bara att ta nya tag!!

Kram / Dennis

2011-12-05 @ 23:20:06
Postat av: Anna

Mmm, men den var heeemsk! :P

Idag känns det dock bättre - som tur är! :)

2011-12-06 @ 22:03:16
URL: http://vagenmotmittnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0