Myshelg

Ja, då var helgen nästa över. Sitter och halvsover i soffan och längtar till sängen... ;) I helgen har min kusin varit på besök. Var superlänge sedan vi träffades, så det var jättekul! I fredags när hon kom satt vi mest och snackade, åt mat och drack lite vitt vin. :D Erik var oxå här, men han hängde lite i soffan efter maten, medans vi hade "tjejsnack" i köket... :P 

Igår var vi ute på Marieberg och shoppade. Kan ärligt talat inte minnas när jag var på shoppingtur i så många timmar senast... Var ute och gled omkring i affärer i över 5 timmar. Kul var det oxå, jag brukar annars tröttna efter en stund! På kvällen satt vi och hängde trötta och nöjd i soffan. :D

Efter att kusinen åkt hem idag så var jag på stan en sväng och kikade, hade tänkt prova en jacka men de öppnade inet den affären förrän kl. 12 och jag orkade inte vänta en timme på det. Så jag gick hem och började baka istället. Har bakat saffransbullar för första gången på kanske 7 år och det gick superbra. De blev stora fluffiga och saftiga! Wooohoo!!! :D Slängde även ihop en kladdkaka med fudge på. Sen kom familjen hit och fikade! :love: Så det blev en väldigt mysig andra advent!!! 

Nu är jag dock hur trött som helst och skulle vilja sussa bums... Hoppas ni oxå haft en toppenhelg! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0