Ny dag som tur är ;)

Vilken tur att det "alltid" (förhoppningsvis) blir en ny dag! :) Idag var jag extra glad för det. Gårdagen var verkligen hemsk. Inte nog med allt frosseri, blev verkligen jätte deppig. Tårarna bara rann i säkert över en timme. Varför? Ja, jag vet egentligen inte riktigt säkert. Ur balans är jag minst sagt, men det kändes ändå lite knepigt att bli så ledsen. Ingen lust hade jag att prata med någon heller, inte ens Erik. :( 

Men som tur är så blev det ju en ny dag. Kändes inte direkt som jag var på topp idag efter gårdagen, men bra så mycket bättre kändes det iaf. Sen har jag världens gulligaste vän som även är min arbetskamrat! :love: Känns så skönt att alltid ha någon att prata med om jag skulle vilja när jag är på jobbet (eller hemma). Var dock inte så sugen på att prata, men hon såg såklart att jag inte var på topp. Så när jag kom tillbaka efter mitt möte som jag hade så stod det en bukett tulpaner på min plats! :D Blev så himla glad!!! 

Idag har jag iaf fått lite vettiga saker gjort efter jobbet och det kändes SKÖNT! Har varit på Coop och fyndat en mellanstor resväska på hjul för ofattbara 174:50 kr. Det var halvapriset - tyckte det var billigt i vanliga fall, men detta var ju grymt! :D Blev en ny brandvarnare, lite mat och annat också (hade ju "råd" med lite extra när väskan var så billig...). Sen begav jag mig till Biltema och köpte avgasrörsupphängare... :o Fick rådet att byta förra året vid besiktningen av bilen och har ännu inte gjort det så det kanske kan vara idé att fixa det innan bilen besiktas igen... Känns som att man inte vill ha onda ögat av besiktningsmännen redan innan de börjat titta på bilen! ;) Sen åkte jag hem och fixade mat och tvättade! Nu ska jag bara hämta det sista i tvättstugan och bädda klart sängen (är väl aaaalltid lika kul att bädda när man bara vill sova... *hrm*).

I morgon ska jag till Karlstad med jobbet och ha en information på ENGELSKA... Det ni! Ska bli intressant att se hur det går. Det är ju inte direkt ofta jag pratar engelska inte när jag inte är utomlands. :) 

Mot tvätten! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0