Yrväder

Ja, det börjar bli lite yrväder ute. Det är kallt och det blåser, men än så länge har jag inte sett till någon snö. Men det kommer väl snart kan ja tro. Något annat som är betydligt mer yrt är jag. :/ Har trappat ner på min meduzin och slutade helt i fredags. Redan efter några timmar så blev jag att känna mig konstig. Känns som jag har lågt blodtryck, känner mig yr och konstig. :( Känns lite som att vara i en egen liten bubbla där det blåser runt i huvudet. Inte alls en bra känsla! 

Är lite bättre till och från, men inte några längre stunder. Kände av det när jag halverade dosen, men då tog det 4-5 dagar innan jag kände något och sen gick det över på ungefär lika många dagar till. Nu kände jag som sagt av det efter några timmar (från då jag brukar äta min tablett). Det går då rakt inte över heller, även om det inte gått så lång tid än. Känner mig dock jääääätte trött, hängig, illamående och YR. Känns inte alls kul att behöva jobba denna vecka, vill bara dra något gammalt över mig och bli pigg och alert igen. Känns inte alls bra eftersom jag känt mig pigg och sen tycker jag ju att mitt jobb är toppenkul. Men idag var det som att jag befann mig i en annan värld, ville helst somna sittande och hade svårt att fokusera mig. Hoppas det blir bättre till i morgon! :) 

Har iaf bestämt mig för att hälsan går först, så jag skippar all träning och har inget fokus på mat eller något denna vecka. Träningen känns inte ens möjlig, kan ju knappt gå rakt!! :o Så att vingla omkring på dansen eller innebandyplanen känns som upplagt för en olycka... Hrm! Maten - ja jag orkar helt enkelt inte ens bry mig. Sitter just nu och är hungrig och illamående, så jag har inte direkt någon lust att äta något alls. Åt lite kött nyss, men det hjälpte föga. Orka laga mat....? Nä, inte direkt. Kanske var liiite för fullt upp i helgen trots allt... Även om det var en rolig helg så var det något på G hela tiden - har ju förträngt att jag inte orkar det. :( Får försöka ta det liiite lugnt i helgen som kommer, men det är minsann saker inplanerade då oxå. Pust! 

Well well - annars då! Så har det inte hänt mycke inte. Ska lägga mig i soffan med kissen och kolla på Bigest looser - skönt att se någon annan som är duktig... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0