Annars då

Ja, annars är jag allmänt trött. Tror höstmörkret har tagit över min kropp eller så beror det på att jag försökt dra ner lite på allt jag stoppar i mig och försöker gå ner något kilo... ;) Kör inget direkt strikt, men har dragit ner på kolhydraterna och ersatt någon måltid med shakes (hrm, ja jag veeeet inte bästa idén kanske, men det är ju värt ett försök... :o). Idag hade i dock extern information på jobbet så då passade vi på att bjussa på lite honungsmelon och mörk choklad (Noblesse), så jag smakade på båda! :P Har endast ätit ljus noblesse förut och jag vill absolut rekommendera den mörka varianten. Den var supergod men triggar inte igång mitt sötsug på samma sätt som ljus choklad gör! *glad*
Nu på kvällen har jag lagat lite kyckling med wokgrönsaker och kokosmjölk. Det är nog min nya favvorätt, hur gott som helst när man hettar upp det hela med MASSA kryddor! Yummie!! :D Inte heller så onyttigt vilket gör det än bättre.... ;) På grund av att jag varit så trött så har jag sussat i soffan - när hände det senast kan jag inte minnas. Bestämde mig för att inte gå på dansen kväll då jag inte kände att kroppen orkade med, så det blev en lugnt hemmakväll. Så skönt att ha haft två kvällar hemma med kissen!! 

Nu ska jag dricka lite te och mysa vidare, sen blir det förhoppningsvis en tidig kväll så jag får sussa maaaaassa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0