Dag 11






Dagarna fortsätter att svischa förbi. Känns lite som att det snart är helg igen, vilket inte alls stämmer särskilt bra eftersom det är tisdag idag. :) Tror det beror på att det händer så mycket roligheter att det känns som att helgen snart är här redan. :P I morgon ska jag ut och äta lunch med en tjej jag är mentor till. Ska bli supersköjigt! På torsdag ska vi ha trivseldag med jobbet så då blir det bara lattjolajbans hela dagen (eller vad vet jag, vet knappt vad vi ska göra... ). Sen är det freeeedag. :D

Dagen har varit bra och när jag kom hem så har jag surfat efter resor till Thailand. Har dock lite huvudbry hur priserna kan variera så mycket - inte beroende på när man åker utan hur många man är. Söker man samma resa för en person kostar den tex. 6 400 kr per person. Söker man samma resa för två personer kostar den 8900 kr per person.... WHY!? Är det för att det är så komplicerat att placera ut folk på flygplanet eller är det för att kunna mjölka ur oss stackare våra sista kronor? Surig är vad jag blir!!! :(

Nu ska jag mysa i soffan med Erik! :love: Ha en fin kvälll! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0