Dag 8

Helg och dag åtta. Har haft sovmorgon idag och det var sååå skönt! Nu har jag hunnit äta lite frulle - hembakt potatis och morotsbröd, bregott och ingefärste. :D Göttans var vad det var!!
Planen är nu att gå över till en kompis och ta en promenix ute i det dimmiga vädret. Blir nog skönt och det känns välbehövligt med en promme på helgen. Erik ligger och sussar i sängen efter att ha jobbat natt så han blir väl "glad" (han märker det förhoppningsvis inte ens) om jag inte är hemma och väsnas... ;)
Sen ska jag åka till föräldrarna och hälsa på ikväll. Ska bowla i morgon och eftersom min bil är hos dem så passar jag på att åka med Erik när han ska jobba igen. Jo, min bil som varit trasig i säkert snart två månader är nu HEL!!!! Woooohoo, pappsen har lagat den. Så himla skönt!! Nu är det bara till att fundera på om jag ska sälja den eller hur jag ska göra.... Har ju egentligen inget behov av en bil. Använder den bara när jag ska spela bowling och det känns lite väl lyxigt... :P
Nu blir det till att svida om och gå ut och gååååå! Ha en fin dag!! Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0