Dag nummer fyra - vad är detta! :o

Ja det ser ju misstänkt likt onyttigheter ut.... Men - är så fallet!?!
Har gjort en äppelpaj till mig med äpplen, kanel, smuldelen är gjord av havregryn och keso. Till detta serverdes liet "vaniljsås" gjord på kvarg, vatten och lite vaniljsocker.
Eftersom man får avgöra själv om det är ok, så väljer jag ok... :) Det enda som skulle kunna vara "fel" är väl i så fall det lilla vaniljsockret, men det tycker jag känns helt ok i detta fall! :D
Tills nästa gång ska jag dock satsa på mer äpplen och kanel och mindre "degsmulor", de tog lite överhand.

Kommentarer
Postat av: Robine - I dare you to Quit

Ser supersmarrigt ut, ska testas!

Tack! :)

2011-11-13 @ 18:17:17
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: Anna

Japp, det var inte helt fy skam. Man får ta och testa lite olika alternativ när man försöker få bort de värsta onyttigheterna... :)

2011-11-14 @ 18:28:55
URL: http://vagenmotmittnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0