Dagarna fortsätter att bara glida iväg




Är redan på dag tio, känns som tiden bara runnit iväg hittills. Och det mest skumma är att jag inte varit särskilt sugen på godis - WHAT lixom!? Har väl aldrig hänt i världshistorien förut... :o Kan väl bero på att jag haft lite andr alternativ som jag gottat mig i, men det är hur skönt som helst och ovant för mig! :D På onsdag fyller jag år så jag håller på att planera in lite gottit till den dagen och sen i helgen när jag tänkt fira med lite kompisar. Men godis och kaffebröd - inte för min del iaf. Men lite specialvarianter blir det säkerligen! :P Hade först funderingar om jag skulle "fuska" och sen kanske börja om, men varför då!? Känns ju bra onödigt när jag inte ens är sugen på onyttigheterna...! 

Igår fikade jag med en kompis och då diskuterade vi godisets vara och inte vara, tänkter inte så ofta på det men min kompis äter ju faktiskt inte godis längre. Så vi pratade lite om hur det funkar (vilket verkar funka bra) och vad hon äter och inte äter. Så det var lite kuligt att få se hur det kan fungera! :D Men alla väljer vi ju själva vad som vi känner fungerar för oss själva. Skulle själv t.ex. inte kunna säga - nu ska jag aldrig mer äta godis! Då skulle jag nästan springa iväg till affären och köpa gotte i nästa sekund... *hrm* Däremot kan jag ha uppehåll i perioder om jag bestämmer mig för det, som t.ex. nu. "Problemet" är dock att det räcker att äta en godisbit (fast jag inte är sugen) så triggar det igång allt igen. Har minsann testat det förut. Minns en gång när jag inte ätit godis på 5-6 veckor eller vad det var. Så tänkte jag att jag kan ju "testa" en center (utan att egentligen vara sugen). Jaha, sen var det ju "kört"... vilken dåre man är ibland. ;)

Nu ska jag snida om till träningskläder. Sen ska jag iväg och dansa showdans! Move that asssssss! :P

Ha en fin kväll!! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0