Helgen i bilder del 3


En stor kopp te (eller några stycken för att vara helt ärlig), potatis- och morotsbröd med bredgott, vaniljyoghurt med all-bran, kruskakli och visst är det MANGO igen... ;) Kan ju såklart inte vara utan den idag heller!! :P
Idag har jag varit varit med i en bowlingmatch, gick inge vidare så jag har fortfarande inte fått en ynka poäng i min "bowlingkarriär"... :( Men jisses vad roligt det var! Var ett supertrevligt gäng som vi mötte, så tiden bara försvann. :) Efter bowlingen var jag hem till föräldrarna och grattade pappsen med ett litet lottpaket från mig och min bror.

Sen bar det av till Viveka för att äta lite mat på stan. :D Vi gled ner hungriga och sugna på lite kinamat - men det hade inte öppnat fast klockan var 12:35!! :o Eftersom det var 25 min kvar tills de öppnade gled vi omkring en stund på stan och fönstershoppade, var liiite kyligt men ganska så skönt! Sen fick vi äntligen komma in på restaurangen, som en liten bonus lyckades vi få beställa innan ett stort sällskap så vi fick mat snabbt! Magen jublade verkligen!! ;) Var hur mysigt och trevigt som helst att sitta och prata med Viveka! :love: Efter maten tipsade Viveka om de löjligt låga priserna på lök, viktål och morötter som de hade på en affär. Tror det var 1,95 kr kilot. Det var BIIIIIIILLIGT! Så vi åkte dit så jag fick hamstra på mig lite. Så nu måste jag tillaga något göttigt av mina fynd. Kändes nästan löjligt när jag betalade 12 kr för mina stora tunga påsar... :P

Sen åkte vi hem och värmde oss (japp, vi gick ju fler meter från bilen på affärens parkering till affären - kanske 20 meter) så vi fröööös. ;) Hemma hos Viveka blev det någon kopp te och ännu mer snack. Myspysigt med några tjejtimmar!

Nu har jag och kissen kommit hem igen och jag är mest av allt sugen på att gå och sova, men det känns lite tidigt eftersom klockan inte ens är 18 än.... :P Så jag ska väl vara vaken en stund till. Har precis ätit mumsigheterna på denna bild. Så nu sitter jag och gottar mig med ännu en kopp te. Tror jag är lite te-beroende (man måste ju ha några svagheter som man får ha kvar... :) ).
Ha en fin kväll! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Robine - I dare you to Quit

SV: Jag veeet! :D

Mango är räddningen. Brukar köpa den färdigtärnade mangon vilken har hjälpt mig massor med mitt chokladsug speciellt.

Ska nog mumsa i mig lite ikväll!



Ska def. prova att mixa ner den i kvargen. Stor tumme upp för tipset!



KRAM

2011-11-13 @ 18:16:06
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0