Kvarg med mango :D




Efter att ha varit och dansat lite smakade det finfint med lite kvarg och mango. Eller om jag ska var helt ärlig var det faktiskt SJUKT gott! :D Mumselimums! Blir faktiskt att degla lite i mungipan nu när jag ser bilden... *dregel och slurp* Har inte testat denna variant tidigare, men det lär definitivt inte bli sista gången... :P 

Så nu måste jag vandra iväg till Lidl någon dag och bunkra upp lite av deras kvarg. Fyndade färsk mango igår när jag var hemma hos mina föräldrar. Så det blir bara att mumsa på framöer... :D

Nu ska jag titta vidare på den som dräper på tv4 eftersom de envisas med att förstöra för mig genom att inte ha den på tv4play gratis längre... Bläää för det!! :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0