Min godisskål! :D




Här är mitt nya godis - frukt är gottit! :D Ikväll blev det lite keso med mango efter dansen. Har varit och dansat ragga och det var såååå kul! Var hur gott som helst att få röra lite på fläsket... ;)

Har klurat lite och jag tror jag behöver lägga om kosten lite, men vi tar ett steg i taget denna gång oxå. Har ju tagit bort godis och kakor/fikabröd, snacks osv. Nästa steg är att dra ner på brödet. Gör eget bröd med massa nyttigheter men jag tror det blir lite för mycket. Har nu bunkrat med keso och kvarg som det ska bli till frulle! :) Så vi får se om det kan ge något resultat på vågen, vilket jag hoppas! 

För övrigt är jag sjukt sugen på ett kort på Friskis, men jag vet inte riktigt när jag ska hinna med att träna där. Dansar ju mån och ons, innebandy och bowling på torsdagar. Men det kanske finns lite tid, ska klura på det. :P

Ha en fin kväll! Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0