Myyys



Bjussar på en väldigt ofördelaktig bild på mig idag - men visst är det sött!!!?? Ja, inte jag kanske flottig och dann med ansiktscreme insmetad i hela ansiktet (ja och säkert lite flottig oxå efter en natts sömn :P). Men hur som helst vill bara visa hur vi sussar här. Min kisse Fosse har dille på att gosa in sig i mig, helst skulle han nog krypa innan för skinnet om det gick ibland. Han brukar alltid ligga på mitt bröst innan vi sussar med en tass på var sida om halsen som en liten kram. Där ligger han och dregglar på min hals och myser rent allmänt. Lite senare på natten eller morgonen passar han ibland på att lägga sig som ni ser ovan på bilden. Han kramar mig från sidan. :love: Jag har världens mysigaste och finaste kisse!!! Just nu ligger han såklart i mitt knä medan jag försöker skriva detta inlägg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0