Trötter

Så var arbetsveckan klar och jag har dykt ner i soffan. :D Har boostat upp mitt flexsaldo denna vecka, så jag har gått upp riktigt tidigt för att vara mig. Så jag är riktigt trötter nu. Ät lite tapas och drack ett glas rött vin när jag kom hem - jag däckade nästan! :P Blev hur trött och seg som helst. Nu har det börjat ordna till sig lite, men inte är jag pigg inte. Är hemma med kissen och slappar i soffan, hur gött som helst!
Godiset då... jo än så länge har jag klarat mig. Har ju testat lite alternativa mumsigheter i veckan. ;) Ikväll så blev det MANGO - vilket är min nya favvofrukt! Var på Ica och då hade de ätmogen mango, har faktiskt inte sett det förut utan det har bara varit mango som ska mogna i en halv evighet. Så ikväll blev det vaniljyoghurt med mango i mixern - slurp slurp!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0