Afrodans kan de vara något?

Idag testade jag och min kära kollega tillika vän Annie att köra köra Afrodans och det var ju oxå kuuuul! :D Var en skön och svängig känsla. Skönt att inte behöva dansa så "fint" heller! :P Kändes dock i fossingarna eftersom jag inte dansat barfota på över en månad (gjorde det tidigare på Raggan). Sen var det lite annat stuk än raggan så jag kände att det gjorde lite ont under stortårna och när jag kikade på dem när jag kom hem så var de helt röda!?! Ser inga direkta blåsor, men det ser ut exakt som en blodblåsa utan blåsan om man ska försöka förklara det. :( Hrm!

Så jag får se om det blir någon träning i morgon eller om fossingarna ska få vila. Sen blir det träningspaus tills söndag eller måndag. Får se lite vad jag har lust till! :)

Nu ska jag mysa liet i soffan sen blir det en tidig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0