Bluhuu

Ja, så kändes det när jag tränade idag. Började iof redan igår, benen kändes mystiskt stumma när jag var ute och promenerade. Hade svårt att få upp något tempo alls. :( Idag har de dock känts bra - tills jag kom till löpbandet på gymet... Studsade glatt upp och börjde gå, men det gick trögt som fasiken. Benen kändes jättekonstiga, stumma och nästan som det värkte lite likt när man känner i benhinnorna men ändå inte. Tänkte iaf efter drygt 10 min att jag testar några joggingsteg. Min första vision var att "överleva" fem minuter eftersom allt kändes så skumt. Men det lättade faktiskt när kroppen blev varm och det var konstigt nog "lättare" att jogga än att gå...! :P Jisses säger jag bara - sen när hände sånt??? 

Efter jogging och lite avvarvningspromenad körde jag lite ben eftersom jag behöver träna upp dem för att orka jogga och inte skada mig. :) Sen bar det av till en avslutningsträff i ett projekt jag varit med på. Vi fikade och pratade. Så det blev en coca-cola light *hrm* och en köttbullsmacka. Det var helt ok, även om jag själv inte skulle ha valt köttbullsmacka om jag fick väjla. :) 

Sen har jag letat lite saker här hemma till en kompis som ska flytta och nu är klockan vips halv tio... Buuhuu, vill ha längre kvällar... Men det är väl snart dax att packa ihop benhögen och förflytta sig till sängen! :P

Ha en fin kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0