Ny vecka

Fuskvägde mig idag. Har lovat mig själv att inte väga mig varje dag, blir så misspepp om jag gått upp ngt hekto från en dag till en annan (vilket är fullt naturligt jag vet). Helgen visade ett MINUS!!!! Kan inte minnas när det hände sist! :) Brukar paja veckans duktigheter med helg. Undrar varför man är så jäkla sugen på ALLT på helgen när man kan vara duktig i veckan?? Skumt! 

Hur som helst så bestämde jag att jag faktiskt fick äta lite onyttigheter i helgen. Men bara godis EN dag! Så i lördags tryckte jag och Erik chibba och dipp... :o Och ändå har jag gått ner! Wohooo! 

Så i morgon är det "officiell" invägning. Då ska vi se vad en vecka har gett för resultat. Maj månad ska bli en bra månad! :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0