Viktdax

-2.3 kg! Hepp hepp! :) 

Veckans resultat är väl strålande! ;) Är kanske en del vatten, men kroppen känns mkt lättare så i mitt huvud är det förstås massa fett som dragit... hehe 

Det roliga är att det faktiskt inte ens varit svårt och synder - japp. De har funnits, men varit lite "planerade". I torsdags var vi ut och åt med jobbet. Först drack vi ett glass mousserande och lite nötter (kanske fem för min del). Sen gick vi ut och åt på en fin restaurang. Jag åt hjälmargös med någon potatisbakelse. Och även fast jag var sugen så skippade jag efterrätten *klapp på huvudet*. En bärssa slank dock ner, varför vet jag inte riktigt. Var ju inte ens jättesugen, utan mer törstig... 

I fredags var det smörgåstårta på jobbet. Kunde knappt bestämma mig och jag skulle ha - en bit är ju ca 700 kcal. Men så tänkte jag att jag älskar faktiskt smörgåstårta så jag ska ha en liten bit. Så det så. :P Men så visste jag ju att jag skulle slava med flyttkartonger på eftermiddagen upp och ner för trappor så det bränner ju bort lite! :) I lördags dela jag och Erik på en chibbapåste MED dipp... haha

Ja, så det går visst att synda. Men kanske inte så här mkt varje vecka! Undrar vad vågen hade stått på utan synderna!? Jaja, det får vi aldrig veta och jag är NÖJD så det spelar ingen roll! :D

Nu ska jag surfa lite sen blir det att gå mot jöbbet! :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0