Klanten tränar



Idag var det dags för att ta sig till gymet. Kändes helt rätt tills jag väl var där och låser skåpet. Precis när jag trycker ihop hänglåset inser jag att nyckeln till skåpet inte alls ligger på pallen framför mig som jag trott utan att den är i det LÅSTA skåpet. Suck!

Ringer sambon som letar fram de nycklar som kanske kan passa låset. Ringer pappa som erbjuder rondellsågen för att öppna skåpet. Känns inte alls kul med tanke på att skåpen är specialbeställda med motiv på framsidan. Ett motiv som sträcker sig över 6 skåp tror jag det är. Chansen att slinta och paja dem känns inte såååå kul :-(

Pratade med den väldigt förstående personalen som sa att i de kunde ta bort ett skåp om det blev förstört. Kul att vara den som pajar inredningen lixom.... Men urgullig var hon iaf. :-) Hin ringde även ich letade en bultsax till "en stackars krake som låst in nyckeln".

Jag kör ett pass och sen kommer pappa med verktygen och nycklarna. Tror ni någon nyckel passade.... ? Självklart inte. Men har du ingen extranyckel kanske du undrar och jooo det har jag men den hänger på samma knippa som den andra nyckeln dvs i det låsta skåpet. Men jag hoppades ändå på tre nycklar för det kom ju mer och mer folk.... Jaja vi testar som tur är handsågen inban rondellen och äntligen lite tur. Hänglåset gick att såga upp. HURRA för mig som köper skitbilliga hänglås av tydligen usel kvalité! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0