Nu är 2014 här och jag med

Japp som sagt nu är jag här och har skaffat mig en app till mobilen. Känns liiiite lättare så. :-)

Har tjuvstartat med att vara på gymet tre gånger. Har sån tur att de byggt ett helt nytt superbra gym några minuters promenad hemifrån. www.lindegym.seIgår var jag och fick lite instruktioner tillsammans med tre andra träningssugna. Det finns verkligen sjukt många träningsmöjligheter där. Olika gruppass, fria vikter, vanliga träningsmaskiner, ett cirkelgym, 9 löpband, ett gäng cyklar & crosstrainers samt en gräsplätt med massa roligheter som de där tunga "repen" man sett på Biggest looser, pilatesbollar, släggor att slå på traktordäck, kettleballs mm.

Ska bli spännande att träna. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0