Träning & mat

Pappa kom förbi en sväng och ville ha lite hjälp med att kolla om ett elavlat som vi sagt upp blev uposagt. Låter som en lätt sak men när msn har med ett oseriöst bolag att göra är det allt utom lätt. Fast vi sagt upp avtalet i tid så skyndade de sig att försöka binda upp pappa på ett nytt avtal på nästan TVÅ år. Jäkla skitbolag!!! Så de meddelade att medlemskapet hade upphört och att ett avtal på nästan två år fanns .... Fick ringa upp elbolaget de bundit upp honom till och meddela att hsn tackade nej till "erbjudandet". De kollade upp det och bekräftade att de var borttaget. Hoppas krånglet räcker nu.

Allt drog ut på tiden då handling och matlagning blev framskjutet. Snodde ihop lite amerikanska pannkakor med banan när jag kom hem. Testade att göra drm med havredryck och de funka superbra! :-) Sen slängde jag in kycklingfile i ugnen och gjorde blomkålsmos. Detta provades efter kvällens träningspasd som jag lurade ned sambon på. Vi tog oss hela vägen ner i källaren där jag körde crosstrainer i 30 min och lite mage sen medan han körde styrka. Sonen låg glatt och gymade själv på en matta... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0